Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | SLO | ENG

Title:Krepitev znamke na primeru Ojster
Authors:Skubic, Jaka (Author)
Jeraj, Mitja (Mentor) More about this co-author... New window
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Tipology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Cilj magistrskega dela je prepoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na krepitev znamke. Z analizo podatkov, zbranih z vprašalnikom, smo s statističnimi metodami testirali hipoteze in odgovorili na raziskovalno vprašanje, kateri so tisti elementi znamke Ojster, ki imajo za kupce edinstveno vrednost. Rezultati analize kažejo, da je za kupce znamke Ojster med pomembnejšimi elementi prodajna izkušnja, ki gradi zvestobo znamki. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako lahko znamka Ojster s trženjskimi aktivnostmi neguje željeni odnos s kupci, za kar smo uporabili različna orodja strateškega načrtovanja, ki so tudi podlaga za oblikovanje načrta krepitve znamke Ojster, kar pa je osrednji cilj magistrskega dela.
Keywords:znamka, znamčenje, krepitev znamke, tržna strategija, neotipljiv kapital znamke.
Year of publishing:2023
Publisher:[J. Skubic]
Source:Ljubljana
COBISS_ID:168414211 Link is opened in a new window
UDC:339.13(043.3)
VisID:29174
Views:357
Downloads:23
Files:.pdf 5385$$zakljucno_delo.pdf (1,51 MB)
 
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back