Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Krepitev znamke na primeru Ojster
Authors:ID Skubic, Jaka (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 5385$$zakljucno_delo.pdf (1,51 MB)
MD5: 94805172C8C061DC7B2477EC17FC1B5C
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Cilj magistrskega dela je prepoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na krepitev znamke. Z analizo podatkov, zbranih z vprašalnikom, smo s statističnimi metodami testirali hipoteze in odgovorili na raziskovalno vprašanje, kateri so tisti elementi znamke Ojster, ki imajo za kupce edinstveno vrednost. Rezultati analize kažejo, da je za kupce znamke Ojster med pomembnejšimi elementi prodajna izkušnja, ki gradi zvestobo znamki. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako lahko znamka Ojster s trženjskimi aktivnostmi neguje željeni odnos s kupci, za kar smo uporabili različna orodja strateškega načrtovanja, ki so tudi podlaga za oblikovanje načrta krepitve znamke Ojster, kar pa je osrednji cilj magistrskega dela.
Keywords:znamka, znamčenje, krepitev znamke, tržna strategija, neotipljiv kapital znamke.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Skubic]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-10015 New window
COBISS.SI-ID:168414211 New window
UDC:339.13(043.3)
Publication date in ReVIS:11.10.2023
Views:940
Downloads:29
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back