Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Krepitev znamke na primeru Ojster
Avtorji:ID Skubic, Jaka (Avtor)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 5385$$zakljucno_delo.pdf (1,51 MB)
MD5: 94805172C8C061DC7B2477EC17FC1B5C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Cilj magistrskega dela je prepoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na krepitev znamke. Z analizo podatkov, zbranih z vprašalnikom, smo s statističnimi metodami testirali hipoteze in odgovorili na raziskovalno vprašanje, kateri so tisti elementi znamke Ojster, ki imajo za kupce edinstveno vrednost. Rezultati analize kažejo, da je za kupce znamke Ojster med pomembnejšimi elementi prodajna izkušnja, ki gradi zvestobo znamki. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako lahko znamka Ojster s trženjskimi aktivnostmi neguje željeni odnos s kupci, za kar smo uporabili različna orodja strateškega načrtovanja, ki so tudi podlaga za oblikovanje načrta krepitve znamke Ojster, kar pa je osrednji cilj magistrskega dela.
Ključne besede:znamka, znamčenje, krepitev znamke, tržna strategija, neotipljiv kapital znamke.
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Skubic]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-10015 Novo okno
UDK:339.13(043.3)
COBISS.SI-ID:168414211 Novo okno
Datum objave v ReVIS:11.10.2023
Število ogledov:938
Število prenosov:29
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj