Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Razvoj mobilne igre v razvojnem okolju Unity : diplomska naloga
Avtorji:
ID
Vrtič, Gregor
(Avtor)
ID
Zupančič, Peter
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_2023_Gregor_Vrtic.pdf
(3,15 MB)
MD5: 798D48A06431E321105CBC3AC60DD39B
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:
Izdelava samostojne video igre z omejenimi sredstvi ali tako imenovane »Indie game« (ang. independent video game) zahteva od programerja zelo širok nabor znanja, katerega mora združiti v celoto. Kadar gre za programerjev prvi projekt, predstavlja izziv že to, kje začeti in katero programsko opremo uporabiti ter kako različne elemente združiti v celoto. Pri tem je potrebno upoštevati dejstvo, da je cilj projekt izpeljati in izvajati brez stroškov ter v uporabniku prijaznih programskih okoljih, kjer delo in navodila ne bodo zahtevna. Za dosego zadanega cilja bomo s to diplomo uporabili znana brezplačna orodja, ki jih bomo uporabljali po navodilih iz literature. Podali se bomo na samostojno pot v smislu »Indie game« razvijalca ter izdelali video igro za izbran operacijski sistem.
Ključne besede:
Indie game
,
razvoj video igre
,
Unity
,
Blender
,
Visual Studio
Kraj izida:
Novo mesto
Kraj izvedbe:
Novo mesto
Založnik:
[G. Vrtič]
Leto izida:
2023
Leto izvedbe:
2023
Št. strani:
XVII, 87 str.
PID:
20.500.12556/ReVIS-10104
UDK:
004.96:004.42(043.2)
COBISS.SI-ID:
170259459
Opomba:
Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:
13.11.2023
Število ogledov:
1376
Število prenosov:
57
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VRTIČ, Gregor, 2023,
Razvoj mobilne igre v razvojnem okolju Unity : diplomska naloga
[na spletu]. Diplomsko delo. Novo mesto : G. Vrtič. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10104
Kopiraj citat
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
13.11.2023
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Opis:
Making an independent video game with limited resources or a so-called "indie game" (eng. independent video game) requires a very wide range of knowledge from the programmer, which must be combined into a whole. When it comes to a programmer's first project, the challenge is already where to start and which software to use, as well as how to combine the various elements into a whole. Here, it is necessary to take into account the fact that the goal is to carry out and implement the project without costs and in user-friendly software environments, where the work and instructions will not be demanding. In order to achieve the given goal, with this diploma we will use known free tools, which we will use according to the instructions from the literature. We will embark on an independent journey in the sense of "Indie game" developer and create a video game for the selected operating system.
Ključne besede:
Indie game
,
video game development
,
Unity
,
Blender
,
Visual Studio
Nazaj