Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Spletna trgovina z oblačili : ustanovitev, organizacija in vodenje blagovne znamke
Avtorji:ID Štucin, Ema (Avtor)
ID Kovač, Gaja (Avtor)
ID Zakrajšek, Srečo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Stucin_Ema_i2023.pdf (2,40 MB)
MD5: 2EB18BA167F57D165FDF4709AC79059C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:2.02 - Strokovna monografija
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:V tem priročniku bomo raziskali osnovne koncepte in pomen spletnih trgovin ter zakaj so postale nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Spletna trgovina ni več luksuz, temveč nuja za podjetja vseh velikosti. Z njo se odpirajo vrata v svet, kjer so možnosti za rast in uspeh neskončne. Z vprašanji sva se obrnili na podjetja Lisca, Zozo label in Kibuba, katerih odgovore lahko najdete na koncu vsakega poglavja.
Ključne besede:spletna trgovina z oblačili, vodenje, organiziranje, priročniki
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:[samozal.]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-10179 Novo okno
UDK:687
COBISS.SI-ID:175028739 Novo okno
Datum objave v ReVIS:18.12.2023
Število ogledov:1044
Število prenosov:23
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj