| Title: | Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnik |
|---|
| Authors: | ID Ložar, Ula (Author) ID Čebulj, Manca (Author) ID Kunst, Beno (Author) ID Zakrajšek, Srečo (Mentor) More about this mentor...  |
| Files: | RAZ_Lozar_Ula_i2023.pdf (646,03 KB) MD5: BC921D6F07EA532352119E263FB7A56F
|
|---|
| Language: | Slovenian |
|---|
| Work type: | Unknown |
|---|
| Typology: | 2.06 - Dictionary, Encyclopaedia, Lexicon, Manual, Atlas, Map |
|---|
| Organization: | FUDS - School of advanced social studies
|
|---|
| Abstract: | V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki
napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca,
imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij.
Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se
osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške
agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil
za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki
omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile
v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje
prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije
z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko
prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali
vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo
pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih
pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema. |
|---|
| Keywords: | priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja |
|---|
| Place of publishing: | Ljubljana |
|---|
| Place of performance: | Ljubljana |
|---|
| Publisher: | samozal. |
|---|
| Year of publishing: | 2023 |
|---|
| Year of performance: | 2023 |
|---|
| Number of pages: | 43 str. |
|---|
| PID: | 20.500.12556/ReVIS-10353  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 185288707  |
|---|
| UDC: | 339.138 |
|---|
| Note: | Na nasl. str. tudi: Priročnik je bil pripravljen pri predmetu Vodenje in organiziranje medijske produkcije, v programu Mediji in novinarstvo, na FUDŠ, Ljubljana, s pomočjo Chat GPT;
Nasl. na ov.: Priročnik za marketinško agencijo na družbenih omrežjih;
|
|---|
| Publication date in ReVIS: | 21.02.2024 |
|---|
| Views: | 1250 |
|---|
| Downloads: | 38 |
|---|
| Metadata: |  |
|---|
|
:
|
Copy citation |
|---|
| | | | Share: |  |
|---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |