| Title: | Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnik | 
|---|
 | Authors: | ID Ložar, Ula (Author) ID Čebulj, Manca (Author) ID Kunst, Beno (Author) ID Zakrajšek, Srečo (Mentor) More about this mentor...   |  
| Files: |   RAZ_Lozar_Ula_i2023.pdf (646,03 KB) MD5: BC921D6F07EA532352119E263FB7A56F
   
 | 
|---|
 | Language: | Slovenian | 
|---|
 | Work type: | Unknown | 
|---|
 | Typology: | 2.06 - Dictionary, Encyclopaedia, Lexicon, Manual, Atlas, Map | 
|---|
 | Organization: | FUDS - School of advanced social studies
  | 
|---|
 | Abstract: | V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki
napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca,
imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij.
Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se
osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške
agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil
za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki
omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile
v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje
prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije
z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko
prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali
vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo
pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih
pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema. | 
|---|
 | Keywords: | priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja | 
|---|
 | Place of publishing: | Ljubljana | 
|---|
 | Place of performance: | Ljubljana | 
|---|
 | Publisher: | samozal. | 
|---|
 | Year of publishing: | 2023 | 
|---|
 | Year of performance: | 2023 | 
|---|
 | Number of pages: | 43 str. | 
|---|
 | PID: | 20.500.12556/ReVIS-10353   | 
|---|
 | COBISS.SI-ID: | 185288707   | 
|---|
 | UDC: | 339.138 | 
|---|
 | Note: | Na nasl. str. tudi: Priročnik je bil pripravljen pri predmetu Vodenje in organiziranje medijske produkcije, v programu Mediji in novinarstvo, na FUDŠ, Ljubljana, s pomočjo Chat GPT;
Nasl. na ov.: Priročnik za marketinško agencijo na družbenih omrežjih;
 | 
|---|
 | Publication date in ReVIS: | 21.02.2024 | 
|---|
 | Views: | 1139 | 
|---|
 | Downloads: | 29 | 
|---|
 | Metadata: |       | 
|---|
 | 
  :
   | 
  
  Copy citation | 
|---|
 
  |   |   | | Share: |   | 
|---|
 
  
    
 
    Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
    on the title to get all document metadata.  |