Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnik
Authors:ID Ložar, Ula (Author)
ID Čebulj, Manca (Author)
ID Kunst, Beno (Author)
ID Zakrajšek, Srečo (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf RAZ_Lozar_Ula_i2023.pdf (646,03 KB)
MD5: BC921D6F07EA532352119E263FB7A56F
 
Language:Slovenian
Work type:Unknown
Typology:2.06 - Dictionary, Encyclopaedia, Lexicon, Manual, Atlas, Map
Organization:FUDS - School of advanced social studies
Abstract:V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca, imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij. Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema.
Keywords:priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja
Place of publishing:Ljubljana
Place of performance:Ljubljana
Publisher:samozal.
Year of publishing:2023
Year of performance:2023
Number of pages:43 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-10353 New window
COBISS.SI-ID:185288707 New window
UDC:339.138
Note:Na nasl. str. tudi: Priročnik je bil pripravljen pri predmetu Vodenje in organiziranje medijske produkcije, v programu Mediji in novinarstvo, na FUDŠ, Ljubljana, s pomočjo Chat GPT; Nasl. na ov.: Priročnik za marketinško agencijo na družbenih omrežjih;
Publication date in ReVIS:21.02.2024
Views:583
Downloads:18
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back