| Naslov: | Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnik |
|---|
| Avtorji: | ID Ložar, Ula (Avtor) ID Čebulj, Manca (Avtor) ID Kunst, Beno (Avtor) ID Zakrajšek, Srečo (Mentor) Več o mentorju...  |
| Datoteke: | RAZ_Lozar_Ula_i2023.pdf (646,03 KB) MD5: BC921D6F07EA532352119E263FB7A56F
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Neznano |
|---|
| Tipologija: | 2.06 - Slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid |
|---|
| Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
|---|
| Opis: | V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki
napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca,
imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij.
Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se
osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške
agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil
za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki
omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile
v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje
prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije
z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko
prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali
vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo
pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih
pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema. |
|---|
| Ključne besede: | priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja |
|---|
| Kraj izida: | Ljubljana |
|---|
| Kraj izvedbe: | Ljubljana |
|---|
| Založnik: | samozal. |
|---|
| Leto izida: | 2023 |
|---|
| Leto izvedbe: | 2023 |
|---|
| Št. strani: | 43 str. |
|---|
| PID: | 20.500.12556/ReVIS-10353  |
|---|
| UDK: | 339.138 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 185288707  |
|---|
| Opomba: | Na nasl. str. tudi: Priročnik je bil pripravljen pri predmetu Vodenje in organiziranje medijske produkcije, v programu Mediji in novinarstvo, na FUDŠ, Ljubljana, s pomočjo Chat GPT;
Nasl. na ov.: Priročnik za marketinško agencijo na družbenih omrežjih;
|
|---|
| Datum objave v ReVIS: | 21.02.2024 |
|---|
| Število ogledov: | 1141 |
|---|
| Število prenosov: | 29 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |