Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih : priročnik
Avtorji:ID Ložar, Ula (Avtor)
ID Čebulj, Manca (Avtor)
ID Kunst, Beno (Avtor)
ID Zakrajšek, Srečo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Lozar_Ula_i2023.pdf (646,03 KB)
MD5: BC921D6F07EA532352119E263FB7A56F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:2.06 - Slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid
Organizacija:FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
Opis:V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu, ki ga zaznamujejo tehnološki napredki, nenehne spremembe v obnašanju potrošnikov ter naraščajoča konkurenca, imajo marketinške agencije ključno vlogo pri oblikovanju uspeha podjetij in organizacij. Ta priročnik, z naslovom "Priročnik za učinkovit marketing na družbenih omrežjih", se osredotoča na ponujanje dragocenih smernic in nasvetov za delovanje marketinške agencije v sodobnem poslovnem okolju. Namen tega priročnika ni le ponuditi navodil za ustanovitev marketinške agencije, ampak predvsem raziskati ključne vidike, ki omogočajo dolgoročni uspeh v tej dinamični panogi. Marketinške agencije so se razvile v nepogrešljive partnerje podjetjem v njihovem prizadevanju za ustvarjanje prepoznavnih blagovnih znamk, doseganje prodajnih ciljev in izboljšanje komunikacije z njihovimi ciljnimi skupinami. Razumevanje tega, kako marketinške agencije lahko prispevajo k poslovni rasti, je ključno za njihov uspeh. V tem priročniku bomo raziskali vlogo marketinških agencij v sodobnem poslovnem okolju ter poudarili njihovo pomembnost za podjetja in organizacije. Posvetili se bomo ključnim vidikom, ki jih pokriva priročnik, in predstavili osnovno strukturo, ki jo zajema.
Ključne besede:priročniki, organizacija, marketing, družbena omrežja
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:samozal.
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:43 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-10353 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:185288707 Novo okno
Opomba:Na nasl. str. tudi: Priročnik je bil pripravljen pri predmetu Vodenje in organiziranje medijske produkcije, v programu Mediji in novinarstvo, na FUDŠ, Ljubljana, s pomočjo Chat GPT; Nasl. na ov.: Priročnik za marketinško agencijo na družbenih omrežjih;
Datum objave v ReVIS:21.02.2024
Število ogledov:580
Število prenosov:18
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj