Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
Authors:ID Cene, Nika (Author)
ID Lisac, Aleš (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 5666$$Nika_Cene_dipl.naloga_3OTP.pdf (1,10 MB)
MD5: 8E19DD6E59733AE90437D1708C0D3454
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Na odločitev za nakup vpliva veliko dejavnikov, ki se razlikujejo med sabo od posameznika do posameznika, kar predstavlja velik izziv tudi za tržni in marketinški oddelek. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev. V teoretičnem delu bomo na kratko predstavili vse te zasnove ter obravnavali, kaj je pojem blagovne znamke. Raziskali bomo zgodovinski razvoj na področju blagovnih znamk ter jih na kratko nekaj tudi predstavili. V naslednjem delu bomo skušali proučiti tudi vedenje kupcev v procesu odločanja o nakupu in dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje.
Keywords:vedenje kupcev, proces odločanja, vplivi na nakup, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe.
Publisher:[N. Cene]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-10442 New window
COBISS.SI-ID:190793731 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:26.03.2024
Views:922
Downloads:29
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back