Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | SLO | ENG

Naslov:Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitev
Avtorji:Cene, Nika (Avtor)
Lisac, Aleš (Mentor) Več o soavtorju... Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Na odločitev za nakup vpliva veliko dejavnikov, ki se razlikujejo med sabo od posameznika do posameznika, kar predstavlja velik izziv tudi za tržni in marketinški oddelek. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev. V teoretičnem delu bomo na kratko predstavili vse te zasnove ter obravnavali, kaj je pojem blagovne znamke. Raziskali bomo zgodovinski razvoj na področju blagovnih znamk ter jih na kratko nekaj tudi predstavili. V naslednjem delu bomo skušali proučiti tudi vedenje kupcev v procesu odločanja o nakupu in dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje.
Ključne besede:vedenje kupcev, proces odločanja, vplivi na nakup, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe.
Leto izida:2024
VisID:29717
Število ogledov:121
Število prenosov:2
Datoteke:.pdf 5666$$Nika_Cene_dipl.naloga_3OTP.pdf (1,10 MB)
 
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj