Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen zaposlitvenega marketinga za učinkovitost pridobivanja kadrov : magistrska naloga
Avtorji:ID Karlo, Robert (Avtor)
ID Jagodič, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Karlo_Robert_i2023.pdf (1003,16 KB)
MD5: 69AA1577AFBE78A75F9E94C16E163C80
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:zaposlitveni marketing, zaposlitveni proces, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[R. Karlo]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:XII, 60 f., [12] f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-10470 Novo okno
UDK:005.95/.96(043.2)
COBISS.SI-ID:191985923 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:19.04.2024
Število ogledov:578
Število prenosov:18
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj