Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Uporaba družbenih omrežij v marketinški komunikaciji s potrošniki na primeru marketinških agencij : diplomska naloga
Avtorji:ID Dolenec, Tjaša (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Dolenec_Tjasa_i2024.pdf (1,39 MB)
MD5: 211DB28D7D7BA39D4D8E0A0D1FF0E1DA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:marketing, komuniciranje, družbena omrežja, potrošniki, marketinške agencije, diplomske naloge
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[T. Dolenec]
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:IX, 54 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-10478 Novo okno
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:193088515 Novo okno
Opomba:Univerzitetni študijski program 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Datum objave v ReVIS:19.04.2024
Število ogledov:538
Število prenosov:46
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj