Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Dejavniki, ki vplivajo na obisk in zadovoljstvo z glasbenimi dogodki Kletka za mlade ter potencial za razvoj v blagovno znamko
Avtorji:ID Slabe, Jošt (Avtor)
ID Kerin Rozman, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 5550$$zakljucno_delo.pdf (3,47 MB)
MD5: 6C57F75B8245107410B0F139142B26BF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:KLETKA je projekt, ki od leta 2022 poteka v organizaciji Kluba škofjeloških študentov. Gre za serijo glasbenih dogodkov, na katerih se predvaja elektronska plesna glasba. Namen diplomskega dela je poglobiti razumevanje o potrebah ciljne publike glasbenih dogodkov KLETKE ter ugotoviti, kakšen potencial ima projekt za razvoj v blagovno znamko. Spletna raziskava, v kateri je sodelovalo 105 oseb, starih povprečno 21,2 leta, je pokazala, da so glavni razlogi za obisk tovrstnih dogodkov kolektivno vzdušje, druženje, sprostitev, poslušanje glasbe, duhovno zdravljenje, izboljšanje psihičnega počutja, oblika modernega rituala ipd.
Ključne besede:elektronska glasba, elektronsko glasbeni dogodki, zgodovina elektronske glasbe blagovna znamka, pripadnost blagovni znamki
Založnik:[J. Slabe]
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-10520 Novo okno
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:178577923 Novo okno
Datum objave v ReVIS:15.05.2024
Število ogledov:453
Število prenosov:9
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj