Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv družbenih omrežij na samopromocijo mikro podjetij : magistrska naloga
Avtorji:ID Legan, Anja (Avtor)
ID Tomšič, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Legan_Anja_i2024.pdf (1,73 MB)
MD5: 86F3CCAFFD61A4DDB61715D995B633FB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Od uvedbe interneta so se tržne strategije precej spremenile. Podjetja ne uporabljajo več le tradicionalnih načinov oglaševanja svojih izdelkov ali storitev, temveč se usmerjajo h kombinaciji tradicionalnih in digitalnih strategij. Zaradi tega razloga uporaba družbenih omrežij za samopromocijo predstavlja optimalno strategijo za razvoj in doseganje ciljev mnogih podjetij. Učinkovita oblika samopromocije so lahko tudi strateška sodelovanja in partnerstva. Če se posamezniki ali podjetja povežejo z vplivneži, lahko podjetja s povezovanjem pridobijo na prepoznavnosti in verodostojnosti podjetja oziroma blagovne znamke. V magistrskem delu smo z izsledki intervjuja pridobili informacije o izzivih, prednostih in izkušnjah podjetij, ki svojo samopromocijo izvajajo na družbenih omrežjih, s pomočjo rezultatov ankete pa smo dobili vpogled v izkušnje uporabnikov, ki na družbenih omrežjih spremljajo različna podjetja.
Ključne besede:družbena omrežja, samopromocija, trženje, mikro podjetja, vplivneži
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Legan]
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:XV, 112 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-10522 Novo okno
UDK:339.138:316.472.4(043.2)
COBISS.SI-ID:195624195 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:16.05.2024
Število ogledov:142
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.05.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:With the beginning of the Internet, marketing strategies have changed considerably. Companies are no longer using only traditional ways of advertising their products or services, but are moving towards a combination of traditional and digital strategies. For this reason, the use of social networks for self-promotion represents the optimal strategy for the development and achievement of the goals of many companies. Strategic collaborations and partnerships can also be an effective form of self-promotion. If individuals or companies connect with influencers, they can increase the visibility and credibility of their company or brand. In the master's thesis, we got information from the interview results about the challenges, advantages and experiences of companies that carry out their self-promotion on social networks, and with the help of the survey results, we gained insight into the experiences of users who follow different companies on social networks.
Ključne besede:social networks, self-promotion, marketing, micro-businesses, influencers


Nazaj