Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Marketing in prodaja sta kot pes in mačka
Authors:ID Ferlan, Karmen (Author)
ID Lisac, Aleš (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3434$$zakljucno_delo.pdf (1,71 MB)
MD5: 34E3E80DB8DD9EE62DC3F81C89C926D1
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu sta s teoretičnim in praktičnim delom predstavljena problematika konflikta med oddelkoma za marketing in prodajo ter njuno ne sodelovanje. Teoretični del opisuje, kaj sta marketing in prodaja ter njune naloge. Praktični del sestavljata hipoteza, ki izhaja iz teorije, in dokazovanje le-te s pomočjo analize v podjetjih. Rdeča nit diplomskega dela sta analiza sodelovanja med oddelkoma in postavitev smernic za izboljšanje le-tega v podjetjih. V Sloveniji je še veliko prostora za izboljšave. Ker je ključ do uspešne prodaje in doseganja zastavljenih ciljev, je pomembno, da se podjetja s problematiko soočijo in jo začeti čim hitreje reševati.
Keywords:marketing, prodaja, sodelovanje marketinga in prodaje, tekmovanje, konflikt
Publisher:[K. Ferlan]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-10607 New window
COBISS.SI-ID:138622979 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:19.06.2024
Views:544
Downloads:19
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back