Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Marketing in prodaja sta kot pes in mačka
Avtorji:ID Ferlan, Karmen (Avtor)
ID Lisac, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 3434$$zakljucno_delo.pdf (1,71 MB)
MD5: 34E3E80DB8DD9EE62DC3F81C89C926D1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu sta s teoretičnim in praktičnim delom predstavljena problematika konflikta med oddelkoma za marketing in prodajo ter njuno ne sodelovanje. Teoretični del opisuje, kaj sta marketing in prodaja ter njune naloge. Praktični del sestavljata hipoteza, ki izhaja iz teorije, in dokazovanje le-te s pomočjo analize v podjetjih. Rdeča nit diplomskega dela sta analiza sodelovanja med oddelkoma in postavitev smernic za izboljšanje le-tega v podjetjih. V Sloveniji je še veliko prostora za izboljšave. Ker je ključ do uspešne prodaje in doseganja zastavljenih ciljev, je pomembno, da se podjetja s problematiko soočijo in jo začeti čim hitreje reševati.
Ključne besede:marketing, prodaja, sodelovanje marketinga in prodaje, tekmovanje, konflikt
Založnik:[K. Ferlan]
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-10607 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:138622979 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.06.2024
Število ogledov:542
Število prenosov:19
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj