Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Strateški marketinški načrt za uspešno uvedbo avtomatov za pico na trg
Authors:ID Dakskobler, Jaka (Author)
ID Kecman, Sandra (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 5764$$Jaka_Dakskobler_-_Pravilna.pdf (952,67 KB)
MD5: D91B71C6A2468FF54C27730046AAAFC3
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Dandanes živimo v obdobju globalizacije ter obdobju nenehnega razvoja inovativnih idej in izdelkov. Za uspešno delovanje podjetja je pomembno skrbno načrtovanje vseh aktivnosti. Med te aktivnosti pa uvrščamo tudi strateški marketing in z njim povezan strateški marketinški načrt. Strateški marketing so vse aktivnosti podjetja tržne narave, ki pomembno vplivajo na uresničevanje ciljev podjetja, njegovega poslanstva, vizije in strateških marketinških ciljev. Strateški marketing zajema kup številnih nalog, pri čemer je ena izmed pomembnejših tudi izdelava strateškega marketinškega načrta. V diplomskem delu smo izdelali strateški marketinški načrt za uvedbo avtomata za pico na slovenski trg. Za oblikovanje strateškega marketinška načrta je pomembno predvsem učinkovito ciljanje in segmentacija ciljnih skupin ter analiza konkurence in njihovih marketinških strategij, ki pokaže prostor za uvedbo novih avtomatov za pico na trgu. Za doseg naše ciljne publike pa je najboljši način vključevanje digitalnih kanalov, kot so družbena omrežja.
Keywords:Ključne besede: marketing, strateški marketing, strateški marketinški načrt, avtomat za pico.
Year of publishing:2024
PID:20.500.12556/ReVIS-10652 New window
COBISS.SI-ID:202239235 New window
Publication date in ReVIS:10.07.2024
Views:470
Downloads:17
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back