Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strateški marketinški načrt za uspešno uvedbo avtomatov za pico na trg
Avtorji:ID Dakskobler, Jaka (Avtor)
ID Kecman, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 5764$$Jaka_Dakskobler_-_Pravilna.pdf (952,67 KB)
MD5: D91B71C6A2468FF54C27730046AAAFC3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Dandanes živimo v obdobju globalizacije ter obdobju nenehnega razvoja inovativnih idej in izdelkov. Za uspešno delovanje podjetja je pomembno skrbno načrtovanje vseh aktivnosti. Med te aktivnosti pa uvrščamo tudi strateški marketing in z njim povezan strateški marketinški načrt. Strateški marketing so vse aktivnosti podjetja tržne narave, ki pomembno vplivajo na uresničevanje ciljev podjetja, njegovega poslanstva, vizije in strateških marketinških ciljev. Strateški marketing zajema kup številnih nalog, pri čemer je ena izmed pomembnejših tudi izdelava strateškega marketinškega načrta. V diplomskem delu smo izdelali strateški marketinški načrt za uvedbo avtomata za pico na slovenski trg. Za oblikovanje strateškega marketinška načrta je pomembno predvsem učinkovito ciljanje in segmentacija ciljnih skupin ter analiza konkurence in njihovih marketinških strategij, ki pokaže prostor za uvedbo novih avtomatov za pico na trgu. Za doseg naše ciljne publike pa je najboljši način vključevanje digitalnih kanalov, kot so družbena omrežja.
Ključne besede:Ključne besede: marketing, strateški marketing, strateški marketinški načrt, avtomat za pico.
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/ReVIS-10652 Novo okno
COBISS.SI-ID:202239235 Novo okno
Datum objave v ReVIS:10.07.2024
Število ogledov:467
Število prenosov:17
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj