Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza vplivnih dejavnikov nakupnega vedenja potrošnikov pri spletnih nakupih : magistrska naloga
Avtorji:ID Posavec, Evelina (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Posavec_Evelina_-_magistrska_naloga.pdf (1,37 MB)
MD5: 3633BAB07024C6F7A264D6689F0BB0AC
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:potrošnik, nakupno vedenje, spletno nakupovanje, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:E. Posavec
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:VII, 67 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-10774 Novo okno
UDK:339.1(043.2)
COBISS.SI-ID:208241155 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:20.09.2024
Število ogledov:208
Število prenosov:6
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj