Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza nabavnih in prodajnih strategij ponudnikov tradicionalnih avtomobilskih blagovnih znamk v obdobju vstopa novih ponudnikov električnih avtomobilov : magistrska naloga
Avtorji:ID Mikuž, Dušan (Avtor)
ID Kodrin, Lidija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Mikuz,_D._(2024)_Analiza_nabavnih_in_prodajnih_strategij_ponudnikov_tradicionalnih_avtomobilskih_blagovnih_znamk_v_obdobju_vstopa_novih_ponudnikov_elektricnih_avtomobilov.pdf (1,99 MB)
MD5: 17191D941DEED6DEDF067636AADEE7FB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:avomobilska industrija, električna vozila, distribucija, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:D. Mikuž
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:103 str., 27 str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-10857 Novo okno
UDK:338.45:629.331(043.2)
COBISS.SI-ID:210462723 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:07.10.2024
Število ogledov:175
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj