Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Analiza nabavnih in prodajnih strategij ponudnikov tradicionalnih avtomobilskih blagovnih znamk v obdobju vstopa novih ponudnikov električnih avtomobilov : magistrska naloga
Avtorji:
ID
Mikuž, Dušan
(Avtor)
ID
Kodrin, Lidija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Mikuz,_D._(2024)_Analiza_nabavnih_in_prodajnih_strategij_ponudnikov_tradicionalnih_avtomobilskih_blagovnih_znamk_v_obdobju_vstopa_novih_ponudnikov_elektricnih_avtomobilov.pdf
(1,99 MB)
MD5: 17191D941DEED6DEDF067636AADEE7FB
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:
avomobilska industrija
,
električna vozila
,
distribucija
,
magistrsko delo
Kraj izida:
Celje
Kraj izvedbe:
Celje
Založnik:
D. Mikuž
Leto izida:
2024
Leto izvedbe:
2024
Št. strani:
103 str., 27 str. pril.
PID:
20.500.12556/ReVIS-10857
UDK:
338.45:629.331(043.2)
COBISS.SI-ID:
210462723
Opomba:
Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:
07.10.2024
Število ogledov:
175
Število prenosov:
1
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj