Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv oglaševanja na lokalnih radijskih postajah na nakupno vedenje poslušalcev : magistrska naloga
Avtorji:ID Špindler, Nataša (Avtor)
ID Kodrin, Lidija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Hakl,_N._(2024)._Vpliv_oglasevanja_na_lokalnih_radijskih_postajah_na_nakupno_vedenje_poslusalcev.pdf (1,36 MB)
MD5: 6869429C63CC8E291D34F7F4041C1061
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:trženjsko komuniciranje, nakupno vedenje, radijsko oglaševanje, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:N. Hakl
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:113 str., 4 str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-10914 Novo okno
UDK:659.1:654.19(043.2)
COBISS.SI-ID:213321475 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:29.10.2024
Število ogledov:92
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj