Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:STRATEŠKO UPRAVLJANJE DRUŽBENIH MEDIJEV V PODJETJU NNK, D. O. O.
Authors:ID Hozjan, Anže (Author)
ID Makovec, Nataša (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 7780$$zakljucno_delo.pdf (2,70 MB)
MD5: 1ECF8222400E540D48DE3776B67CCA49
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo se osredotoča na strateško upravljanje družbenih medijev v podjetju NNK, d. o. o. Glavni cilj diplomskega dela je razvoj optimalne strategije upravljanja družbenih medijev. V teoretičnem delu definiramo pojem družbenih medijev in njihovo povezavo s poslovanjem podjetja. Nato definiramo pojem strateškega upravljanja ter vrste in tipe strategij, s poudarkom na učinkoviti implementaciji. V praktičnem delu analiziramo trenutno stanje upravljanja družbenih medijev v podjetju in konkurenci. Na podlagi analiz identificiramo področja za izboljšave ter podamo predloge, ki bodo podjetju pomagali izboljšati stanje. V zaključku povzamemo glavne ugotovitve, na podlagi katerih zastavimo optimalno strategijo upravljanja družbenih medijev z načrtom implementacije.
Keywords:NNK, d. o. o., družbeni mediji, strateško upravljanje, strategija, upravljanje, oblikovanje strategije.
Year of publishing:2024
PID:20.500.12556/ReVIS-11035 New window
Publication date in ReVIS:22.11.2024
Views:50
Downloads:0
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back