Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:STRATEŠKO UPRAVLJANJE DRUŽBENIH MEDIJEV V PODJETJU NNK, D. O. O.
Avtorji:ID Hozjan, Anže (Avtor)
ID Makovec, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 7780$$zakljucno_delo.pdf (2,70 MB)
MD5: 1ECF8222400E540D48DE3776B67CCA49
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo se osredotoča na strateško upravljanje družbenih medijev v podjetju NNK, d. o. o. Glavni cilj diplomskega dela je razvoj optimalne strategije upravljanja družbenih medijev. V teoretičnem delu definiramo pojem družbenih medijev in njihovo povezavo s poslovanjem podjetja. Nato definiramo pojem strateškega upravljanja ter vrste in tipe strategij, s poudarkom na učinkoviti implementaciji. V praktičnem delu analiziramo trenutno stanje upravljanja družbenih medijev v podjetju in konkurenci. Na podlagi analiz identificiramo področja za izboljšave ter podamo predloge, ki bodo podjetju pomagali izboljšati stanje. V zaključku povzamemo glavne ugotovitve, na podlagi katerih zastavimo optimalno strategijo upravljanja družbenih medijev z načrtom implementacije.
Ključne besede:NNK, d. o. o., družbeni mediji, strateško upravljanje, strategija, upravljanje, oblikovanje strategije.
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/ReVIS-11035 Novo okno
Datum objave v ReVIS:22.11.2024
Število ogledov:44
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj