| Naslov: | Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za računalniško igro : diplomska naloga |
|---|
| Avtorji: | ID Gačnik, Aleš (Avtor) ID Đikanović, Lidija (Mentor) Več o mentorju...  |
| Datoteke: | VS_2024_Ales_Gacnik.pdf (4,83 MB) MD5: 7F895C12C498F46D1455464064E076E2
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
|---|
| Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
|---|
| Organizacija: | FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
|
|---|
| Opis: | S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo. |
|---|
| Ključne besede: | grafični uporabniški vmesnik, razvoj videoigre, Godot, Blender, Krita, slovanska mitologija, dizajn |
|---|
| Kraj izida: | Novo mesto |
|---|
| Kraj izvedbe: | Novo mesto |
|---|
| Založnik: | A. Gačnik |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| Leto izvedbe: | 2024 |
|---|
| Št. strani: | XXI, 91 str. |
|---|
| PID: | 20.500.12556/ReVIS-11073  |
|---|
| UDK: | 004.96:004.42:004.5 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 217216515  |
|---|
| Opomba: | Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
|
|---|
| Datum objave v ReVIS: | 03.12.2024 |
|---|
| Število ogledov: | 930 |
|---|
| Število prenosov: | 33 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |