| Naslov: | Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za računalniško igro : diplomska naloga | 
|---|
 | Avtorji: | ID Gačnik, Aleš (Avtor) ID Đikanović, Lidija (Mentor) Več o mentorju...   |  
| Datoteke: |   VS_2024_Ales_Gacnik.pdf (4,83 MB) MD5: 7F895C12C498F46D1455464064E076E2
   
 | 
|---|
 | Jezik: | Slovenski jezik | 
|---|
 | Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga | 
|---|
 | Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo | 
|---|
 | Organizacija: | FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
  | 
|---|
 | Opis: | S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo. | 
|---|
 | Ključne besede: | grafični uporabniški vmesnik, razvoj videoigre, Godot, Blender, Krita, slovanska mitologija, dizajn | 
|---|
 | Kraj izida: | Novo mesto | 
|---|
 | Kraj izvedbe: | Novo mesto | 
|---|
 | Založnik: | A. Gačnik | 
|---|
 | Leto izida: | 2024 | 
|---|
 | Leto izvedbe: | 2024 | 
|---|
 | Št. strani: | XXI, 91 str. | 
|---|
 | PID: | 20.500.12556/ReVIS-11073   | 
|---|
 | UDK: | 004.96:004.42:004.5 | 
|---|
 | COBISS.SI-ID: | 217216515   | 
|---|
 | Opomba: | Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
 | 
|---|
 | Datum objave v ReVIS: | 03.12.2024 | 
|---|
 | Število ogledov: | 781 | 
|---|
 | Število prenosov: | 32 | 
|---|
 | Metapodatki: |       | 
|---|
 | 
  :
   | 
  
  Kopiraj citat | 
|---|
 
  |   |   | | Objavi na: |   | 
|---|
 
  
    
 
    Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
    podrobnosti ali sproži prenos.  |