Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strategija in razvoj digitalnih kanalov v podjetju : magistrska naloga
Avtorji:ID Hurwits, Daan (Avtor)
ID Raspor, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Hurwits,_D._(2024)._Strategija_in_razvoj_digitalnih_kanalov_v_podjetju.pdf (1,93 MB)
MD5: 428823751DE4ECB8F9BF6B8AE3D1638A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:digitalni kanali, distribucija, prodaja, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:D. Hurwits
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:104 f., 4 f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-11093 Novo okno
UDK:658.8:004.9(043.2)
COBISS.SI-ID:217619203 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:04.12.2024
Število ogledov:252
Število prenosov:6
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj