Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Oblikovanje uporabniške izkušnje za razvoj prototipa mobilne aplikacije za otroke s posebnimi potrebami : magistrska naloga
Avtorji:ID Novinec Strašek, Tjaša (Avtor)
ID Fric, Urška (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_2024_Tjasa_Novinec_Strasek.pdf (2,16 MB)
MD5: 2C9B33A25AF2209B7AFA09421EDE1503
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Magistrska naloga se osredotoča na razvoj prototipa aplikacije, namenjene podpori otrokom s posebnimi potrebami v izobraževalnem procesu. Izvedli smo kvalitativno analizo potreb in izzivov, s katerimi se srečujejo učitelji. Glede na analizo smo razvili prototip aplikacije, ki je prilagojen za podporo individualiziranim izobraževalnim potrebam teh otrok. Prototip je zasnovan na način, da olajša komunikacijo med vsemi vpletenimi stranmi in izboljša dostop do relevantnih informacij in virov. Rezultati so pokazali, da lahko takšna aplikacija pozitivno vpliva na pripravljenost in sposobnost učiteljev za delo z otroki s posebnimi potrebami. Poleg tega smo raziskali, kako bi vplivala na učinkovitost izobraževalnega procesa, in identificirali ključne funkcionalnosti, ki prispevajo k njeni uspešnosti in sprejetosti. Na podlagi povratnih informacij uporabnikov med testiranjem pa smo predlagali tudi smernice za nadaljnji razvoj in izboljšanje aplikacije.
Ključne besede:ozaveščenost učiteljev, posebne potrebe, prototip, aplikacija, tehnologija za izobraževalne namene, komunikacija
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:T. Novinec Strašek
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:XV, 101 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-11557 Novo okno
UDK:004.9:37.03(043.2)
COBISS.SI-ID:215635459 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:28.03.2025
Število ogledov:82
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The master's thesis focuses on the development of a prototype of an application intended to support children with special needs in the educational process. We carried out a qualitative analysis of the needs and challenges faced by teachers. Based on the analysis, we developed a prototype application that is tailored to support the individualized educational needs of these children. The prototype is designed to facilitate communication between all parties involved and improve access to relevant information and resources. The results showed that such an application can have a positive effect on the readiness and ability of teachers to work with children with special needs. In addition, we investigated how it would affect the effectiveness of the educational process and identified key functionalities that contribute to its success and acceptance. Based on user feedback during testing, we also proposed guidelines for further development and improvement of the application.
Ključne besede:teacher awarenes, special needs, application, educational technology, communication between teachers and parents


Nazaj