Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:ANALIZA TRENUTNE POZICIJE TV CELJE NA SLOVENSKEM TRGU TER PRILOŽNOSTI ZA DVIG NJENE PREPOZNAVNOSTI S POMOČJO DRUŽBENIH OMREŽIJ
Avtorji:ID Pfeifer, Nik (Avtor)
ID Trop, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 7950$$zakljucno_delo.pdf (2,33 MB)
MD5: EB15E6FA54E8C2A6D692AAA6C6FF26C5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu je predstavljena mreža TV postaj v Sloveniji, opisano je delovanje TV Celje in njenih načrtov v prihodnje, narejena je analiza teoretičnih virov o vrsti družbenih medijev in njihovega vpliva na oglaševanje na TV postajah. V empiričnem delu smo raziskali vpliv družbenih medijev na poslovno politiko delovanja TV postaj. Ugotavljamo, da imajo družbena omrežja pomemben vpliv na način, kako ljudje spremljajo medijske vsebine in da bi povečana prisotnost TV Celje na družbenih omrežjih zelo verjetno pozitivno vplivala na njeno gledanost. Ne moremo pa z veliko gotovostjo trditi, da bi se v primeru povečanja gledanosti televizije povečalo zanimanje za oglaševanje.
Ključne besede:TV Celje, družbeni mediji, oglaševanje, gledanost televizije
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-11790 Novo okno
Datum objave v ReVIS:13.06.2025
Število ogledov:74
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj