Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:POSLOVNI NAČRT – FERLUGOVA DOMAČIJA
Avtorji:ID Uzunović, Nataša (Avtor)
ID Lisac, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 8224$$Uzunovic_Natasa_2opt_.pdf (2,93 MB)
MD5: FD399BB284DB1C8A8ABB810334BF12E8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:V diplomskem delu smo pripravili poslovni načrt za Ferlugovo domačijo, kjer načrtujemo razvoj turističnega objekta na družinski posesti v kraju Dole pri Litiji. Glavni cilj projekta je preoblikovati obstoječo lokacijo, ki trenutno vključuje eno manjšo dokončano brunarico in večjo, ki je še v gradnji, ter dodatne nastanitve, kot je prikolica in šotori (jurte). Namen je ustvariti privlačno destinacijo za oddih, osredotočeno na trajnostni turizem in pristno doživetje v naravi. V poslovnem načrtu smo se osredotočili na raziskavo trga ter določitev ustreznih marketinških strategij, ki bodo Ferlugovo domačijo pozicionirale kot destinacijo za tiste, ki iščejo umik v naravo. Poudarek je tudi na analizi potrebnih finančnih sredstev za prenovo in prilagoditev domačije, vključno z izračunom stroškov za infrastrukturne izboljšave in marketinške vložke, ki so ključni za uspeh projekta. Raziskava temelji na kombinaciji metod: analizi sekundarnih podatkov, študiji primera in anketnem vprašalniku, izvedenem med potencialnimi obiskovalci.
Ključne besede:Dole pri Litiji, poslovni načrt, marketinška strategija, trajnostni turizem, Ferlugova domačija, butični turizem.
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12045 Novo okno
Datum objave v ReVIS:01.08.2025
Število ogledov:38
Število prenosov:0
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:BUSINESS PLAN – FERLUGOVA DOMAČIJA
Opis:In our diploma thesis, we developed a business plan for Ferlugova Domačija, with the goal of transforming a family-owned property in Dole pri Litiji into a tourist destination. The primary objective of the project is to redevelop the existing location, which currently includes one small, completed log cabin and a larger, unfinished one, along with additional accommodations such as caravans and tents. The aim is to create an appealing retreat focused on sustainable tourism and an authentic nature experience. The business plan emphasizes market research and the identification of effective marketing strategies to position Ferlugova Domačija as a destination for those seeking an escape to nature. Additionally, it highlights the financial analysis needed for renovations and adaptations of the property, including the cost assessment for infrastructural improvements and marketing investments, which are crucial for the project’s success. The research is based on a combination of methods: analysis of secondary data, a case study, and a survey questionnaire conducted among potential visitors.
Ključne besede:Dole pri Litiji, business plan, marketing strategies, sustainable tourism, Ferlugova Domačija, boutique tourism.


Nazaj