| Title: | Pregled najpogostejših težav za nove programerje med razvojem video iger : diplomska naloga | 
|---|
 | Authors: | ID Japelj, Sebastjan Jernej (Author) ID Zupančič, Peter (Mentor) More about this mentor...   |  
| Files: |   VS_2025_Sebastjan_Jernej_Japelj.pdf (1,16 MB) MD5: C613E4D8FEA643B0662A25CF38B3E145
   
 | 
|---|
 | Language: | Slovenian | 
|---|
 | Work type: | Bachelor thesis/paper | 
|---|
 | Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis | 
|---|
 | Organization: | FIŠ - Faculty of Information Studies in Novo mesto
  | 
|---|
 | Abstract: | Diplomska naloga proučuje ključne procese pri razvoju video iger, s poudarkom na izzivih samostojnih razvijalcev. Obravnava ustvarjanje igralnega cikla, izbiro žanra in ciljno občinstvo, vključevanje igralcev v razvoj ter pripravo na izdajo in trženje. Uporabljene metode vključujejo analizo literature, ankete in intervjuje z razvijalci ter primerjavo razvojnih strategij. Ugotovitve poudarjajo pomen pravilne opredelitve ciljne skupine, zgodnjega vključevanja igralcev in uravnoteženega oblikovanja izkušnje. Naloga ponuja praktične smernice za uspešen vstop v industrijo video iger. | 
|---|
 | Keywords: | video igre, razvoj iger, dizajn iger, reševanje problemov pri razvoju, igralne mehanike, strategije razvoja iger | 
|---|
 | Place of publishing: | Novo mesto | 
|---|
 | Place of performance: | Novo mesto | 
|---|
 | Publisher: | S. J. Japelj | 
|---|
 | Year of publishing: | 2025 | 
|---|
 | Year of performance: | 2025 | 
|---|
 | Number of pages: | XIII, 74 str. | 
|---|
 | PID: | 20.500.12556/ReVIS-12110   | 
|---|
 | COBISS.SI-ID: | 247265027   | 
|---|
 | UDC: | 004.96(043.2) | 
|---|
 | Note: | Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
 | 
|---|
 | Publication date in ReVIS: | 03.09.2025 | 
|---|
 | Views: | 220 | 
|---|
 | Downloads: | 5 | 
|---|
 | Metadata: |       | 
|---|
 | 
  :
   | 
  
  Copy citation | 
|---|
 
  |   |   | | Share: |   | 
|---|
 
  
    
 
    Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
    on the title to get all document metadata.  |