Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pregled najpogostejših težav za nove programerje med razvojem video iger : diplomska naloga
Avtorji:ID Japelj, Sebastjan Jernej (Avtor)
ID Zupančič, Peter (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2025_Sebastjan_Jernej_Japelj.pdf (1,16 MB)
MD5: C613E4D8FEA643B0662A25CF38B3E145
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Diplomska naloga proučuje ključne procese pri razvoju video iger, s poudarkom na izzivih samostojnih razvijalcev. Obravnava ustvarjanje igralnega cikla, izbiro žanra in ciljno občinstvo, vključevanje igralcev v razvoj ter pripravo na izdajo in trženje. Uporabljene metode vključujejo analizo literature, ankete in intervjuje z razvijalci ter primerjavo razvojnih strategij. Ugotovitve poudarjajo pomen pravilne opredelitve ciljne skupine, zgodnjega vključevanja igralcev in uravnoteženega oblikovanja izkušnje. Naloga ponuja praktične smernice za uspešen vstop v industrijo video iger.
Ključne besede:video igre, razvoj iger, dizajn iger, reševanje problemov pri razvoju, igralne mehanike, strategije razvoja iger
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:S. J. Japelj
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:XIII, 74 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-12110 Novo okno
UDK:004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:247265027 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:03.09.2025
Število ogledov:226
Število prenosov:6
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The thesis examines the key processes in video game development, with a focus on the challenges of independent developers. It addresses the creation of a chosen cycle, game genre and target audience, player involvement in development, and preparation for release and marketing. The methods used include literature analysis, surveys and interviews with developers, and a comparison of development strategies. The findings highlight the importance of correctly defining the target group, early player involvement, and balanced experience design. The thesis offers practical guidelines for a successful entry into the video game industry.
Ključne besede:video games, game development, game design, problem-solving in development, game mechanics, game development strategy


Nazaj