Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:The Effectiveness of AI-Powered Sentiment Analysis in Corporate Communication in Improving Stakeholder Engagement
Avtorji:ID Gabelaia, Ioseb (Avtor)
ID Smaidziunaite, Migle (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/204/137
 
.pdf RAZ_Gabelaia_Ioseb_0.pdf (2,16 MB)
MD5: EDF10AF44399B89A852486876CD5B8DB
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:Purpose: There is limited research on Artificial intelligence and its distinctive and measurable impact on corporate communication and stakeholder engagement. Besides, existing and new research frequently lacks industry-specific insights, practical case studies, and cross-disciplinary insights. This article is the first of two articles on corporate communication and artificial intelligence developed by the authors. This article explores the effectiveness of integrating artificial intelligence into corporate communication to improve stakeholder engagement. Study design/methodology/approach: The authors used a mixed methodology, quantitative surveys (n = 241), and qualitative interviews (n = 7) with corporate communication managers. Convenience and Snowball sampling was used. Findings: AI-powered instruments significantly improve the capability to identify key sentiments, permitting organizations to respond proactively and maintain positive stakeholder relationships. Moreover, integrating AI in sentiment analysis improves feedback management processes, reducing response times and encouraging a more dynamic communication environment. Originality/value: in the times of AI, this research contributes to the practical and theoretical characteristics of improving stakeholder engagement in corporate communication, and offers recommendation for actionable decisions.
Ključne besede:AI, corporate communication, AI-driven strategies
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:25.06.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12241 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.237-248 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:211
Število prenosov:8
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:259517440 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Učinkovitost analize razpoloženja s pomočjo umetne inteligence v korporativnem komuniciranju pri izboljšanju sodelovanja deležnikov
Opis:Namen: Raziskave o umetni inteligenci in njenem značilnem in merljivem vplivu na korporativno komuniciranje in sodelovanje deležnikov so omejene. Poleg tega obstoječim in novim raziskavam pogosto manjkajo vpogledi, specifični za industrijo, praktične študije primerov in interdisciplinarni vpogledi. Ta članek je prvi od dveh člankov o korporativnem komuniciranju in umetni inteligenci, ki so jih razvili avtorji. Ta članek raziskuje učinkovitost vključevanja umetne inteligence v korporativno komuniciranje za izboljšanje vključevanja deležnikov. Zasnova/metodologija/pristop študije: Avtorji so uporabili mešano metodologijo, kvantitativne ankete (n = 241) in kvalitativne intervjuje (n = 7) z vodji korporativnega komuniciranja. Uporabljeno je bilo vzorčenje priročnosti in snežne kepe. Ugotovitve: Instrumenti, ki jih poganja umetna inteligenca, znatno izboljšajo sposobnost prepoznavanja ključnih čustev, kar organizacijam omogoča proaktivno odzivanje in ohranjanje pozitivnih odnosov z deležniki. Poleg tega vključevanje umetne inteligence v analizo čustev izboljša procese upravljanja povratnih informacij, skrajša odzivne čase in spodbuja bolj dinamično komunikacijsko okolje. Izvirnost/vrednost: v času umetne inteligence ta raziskava prispeva k praktičnim in teoretičnim značilnostim izboljšanja vključevanja deležnikov v korporativno komuniciranje ter ponuja priporočila za ukrepanje.


Nazaj