Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Learning Analytics: A Case Study on Exploring Social Interaction and Problem-Solving Strategies
Avtorji:ID Grubelnik, Vladimir (Avtor)
ID Rizman Herga, Nataša (Avtor)
ID Brumen, Mihaela (Avtor)
ID Marhl, Marko (Avtor)
ID Dinevski, Dejan (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/199/128
 
.pdf RAZ_Grubelnik_Vladimir_0.pdf (2,73 MB)
MD5: 30BEF730A03474F04035B3BD3C5017C4
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:Purpose: The purpose of this study is to preliminarily verify the concept of personalised and collaborative learning and to formatively observe students' knowledge, skills, problem-solving strategies and social dynamics in the classroom. Study design/methodology/approach: The study was conducted with 8th grade students (N=21) using the ClassRoom Analytica (CRA) application as part of a thematic unit on ionic bonds. Students participated in digitally facilitated group problem-solving activities guided by predefined parameters for accessing information. Findings: The use of the CRA application proved highly beneficial in a heterogeneous class as it was responsive to all students and provided the teacher with detailed information about each individual’s role within the class. Originality/value: This study presents CRA as a novel integration of learning analytics and domain-specific visualisations in the science classroom.
Ključne besede:learning analytics, social interaction, problem-solving
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:11.05.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12245 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.79-87 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:145
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:261654016 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analitika učenja: študija primera o raziskovanju socialne interakcije in strategij reševanja problemov
Opis:Namen: Namen te študije je predhodno preveriti koncept personaliziranega in sodelovalnega učenja ter formativno opazovati znanje, spretnosti, strategije reševanja problemov in socialno dinamiko učencev v razredu. Zasnova/metodologija/pristop študije: Študija je bila izvedena z učenci 8. razreda (N=21) z uporabo aplikacije ClassRoom Analytica (CRA) kot del tematske enote o ionskih vezah. Učenci so sodelovali v digitalno vodenih skupinskih dejavnostih reševanja problemov, ki so jih vodili vnaprej določeni parametri za dostop do informacij. Ugotovitve: Uporaba aplikacije CRA se je izkazala za zelo koristno v heterogenem razredu, saj se je odzivala na vse učence in učitelju zagotovila podrobne informacije o vlogi vsakega posameznika v razredu. Izvirnost/vrednost: Ta študija predstavlja CRA kot novo integracijo analitike učenja in vizualizacij, specifičnih za področje, v učilnici naravoslovja.


Nazaj