Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Academic Motivation of Students in Secondary Economic Education: Adaptation of the AMS
Avtorji:ID Konc, Andraž (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/198/134
 
.pdf RAZ_Konc_Andraz_0.pdf (2,51 MB)
MD5: CE59DD12F9572A9F3C1D5E7F42B98F88
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis: Purpose: This study aims to examine differences in academic motivation among students in secondary economic education, focusing on gender differences, the relationship between motivation and academic performance, and the most prevalent types of motivation. Study design/methodology/approach: A quantitative research approach was used, employing an adapted version of the Academic Motivation Scale (AMS-HS 20). Data were collected through an online questionnaire, and statistical methods such as t-tests, Pearson correlation, and one-way ANOVA were applied to test the hypotheses. Findings: The study found that male students exhibit significantly higher intrinsic motivation and interest in economics than female students. Additionally, a positive correlation exists between interest in economics and academic motivation. However, no statistically significant differences in motivation were found based on academic performance. Originality/value: This study contributes to the understanding of academic motivation in secondary economic education. The findings provide valuable insights for educators to develop strategies that foster both intrinsic and extrinsic motivation among students.
Ključne besede:academic motivation, ams, secondary education, economic education
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:25.06.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12246 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.195-205 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:170
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:261654016 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Akademska motivacija dijakov v srednješolskem ekonomskem izobraževanju: prilagoditev lestvice akademske motivacije
Opis:Namen: Namen te študije je preučiti razlike v akademski motivaciji med učenci v srednješolskem ekonomskem izobraževanju, s poudarkom na razlikah med spoloma, odnosu med motivacijo in akademskim uspehom ter najpogostejših vrstah motivacije. Zasnova/metodologija/pristop študije: Uporabljen je bil kvantitativni raziskovalni pristop z uporabo prilagojene različice lestvice akademske motivacije (AMS-HS 20). Podatki so bili zbrani s spletnim vprašalnikom, za preverjanje hipotez pa so bile uporabljene statistične metode, kot so t-testi, Pearsonova korelacija in enosmerna ANOVA. Ugotovitve: Študija je pokazala, da moški učenci kažejo bistveno večjo notranjo motivacijo in zanimanje za ekonomijo kot ženske učenke. Poleg tega obstaja pozitivna korelacija med zanimanjem za ekonomijo in akademsko motivacijo. Vendar pa niso bile ugotovljene statistično značilne razlike v motivaciji glede na akademski uspeh. Izvirnost/vrednost: Ta študija prispeva k razumevanju akademske motivacije v srednješolskem ekonomskem izobraževanju. Ugotovitve pedagogom zagotavljajo dragocene vpoglede za razvoj strategij, ki spodbujajo tako notranjo kot zunanjo motivacijo med učenci.


Nazaj