Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Dynamic Pricing Model Factors: Configure-to-Order Product and Business-to-Business Sales Perspective
Avtorji:ID Koskinen, Joni (Avtor)
ID Kanniainen, Tomi (Avtor)
ID Harkonen, Janne (Avtor)
ID Haapasalo, Harri (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/182/118
 
.pdf RAZ_Koskinen_Joni_0.pdf (2,11 MB)
MD5: 9CAEEB8EDF64F9ACC5C02C0C208D4C71
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis:Purpose: Dynamic pricing is a pricing strategy in which product prices are dynamically adjusted based on factors relevant to the pricing model. This study aims to fill a research gap in understanding the dynamic pricing of Configure-to-Order (CTO) products in the business-to-business (B2B) sales context. The primary objective is to understand the dynamic pricing model factors that influence the pricing of CTO products. Study design/methodology/approach: This study involved a qualitative exploration of mechanical industry product pricing through an extensive literature review and thematic analysis of rich data mainly obtained through semi-structured interviews. Findings: The findings suggest that the widely discussed pricing model challenges significantly affect configure-to-order (CTO) pricing models. CTO-specific challenges stem from product complexity, high customization, and unique configurations, which make pricing more intricate. This study clarifies the dynamic pricing model factors relevant to the business-to-business CTO product context in the mechanical industry, and highlights how configurability shapes these factors. This unique aspect of CTO products introduces additional dimensions to pricing considerations, which require tailored approaches for effective implementation. Originality/value: The original contribution is provided by identifying the dynamic pricing model factors for business-to-business configure-to-order products in the mechanical industry context.
Ključne besede:dynamic pricing, dynamic pricing model factors, Configure-to-Order, CTO product, Business-to-Business sales, B2B, mechanical industry, product management
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.02.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12253 Novo okno
ISSN:2232-5107
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.1-15 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:199
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:261654016 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Dejavniki modela dinamičnega oblikovanja cen: konfiguracija po naročilu in perspektiva prodaje podjetij podjetjem
Opis:Namen: Dinamično oblikovanje cen je strategija oblikovanja cen, pri kateri se cene izdelkov dinamično prilagajajo glede na dejavnike, pomembne za cenovni model. Namen te študije je zapolniti raziskovalno vrzel v razumevanju dinamičnega oblikovanja cen izdelkov po naročilu (CTO) v kontekstu prodaje med podjetji (B2B). Glavni cilj je razumeti dejavnike dinamičnega cenovnega modela, ki vplivajo na oblikovanje cen izdelkov CTO. Zasnova/metodologija/pristop študije: Ta študija je vključevala kvalitativno raziskavo cen izdelkov strojne industrije z obsežnim pregledom literature in tematsko analizo bogatih podatkov, pridobljenih predvsem s polstrukturiranimi intervjuji. Ugotovitve: Ugotovitve kažejo, da široko obravnavani izzivi cenovnega modela pomembno vplivajo na cenovne modele po naročilu (CTO). Izzivi, specifični za CTO, izhajajo iz kompleksnosti izdelkov, visoke prilagodljivosti in edinstvenih konfiguracij, zaradi česar je oblikovanje cen bolj zapleteno. Ta študija pojasnjuje dejavnike dinamičnega cenovnega modela, pomembne za kontekst izdelkov CTO med podjetji v strojni industriji, in poudarja, kako konfiguracija oblikuje te dejavnike. Ta edinstven vidik izdelkov CTO uvaja dodatne dimenzije v cenovne vidike, ki zahtevajo prilagojene pristope za učinkovito izvajanje. Izvirnost/vrednost: Izvirni prispevek je zagotovljen z opredelitvijo dejavnikov modela dinamičnih cen za izdelke po naročilu med podjetji v kontekstu strojne industrije.


Nazaj