| Opis: | Namen: Ta raziskava preučuje, v kolikšni meri so krize, kot je nedavna pandemija, odprle nove možnosti za visokošolske ustanove – zlasti v državah v razvoju – za privabljanje mednarodnih študentov. Namen študije je analizirati, kako so se strategije internacionalizacije prilagodile nedavnim sektorskim spremembam. Zasnova/metodologija/pristop študije: S pregledom literature in preiskavo trenutnih vzorcev visokega šolstva bo ta študija zgradila konceptualni okvir za univerze, da bi dosegle trajnostne prihodke z internacionalizacijo, vključno z večjimi izobraževalnimi spremembami, ki jih je sprožila pandemija.
Ugotovitve: Raziskava kaže, da so bili nedavni izzivi sicer pomembni, a hkrati so ustvarili tudi priložnosti za ustanove, ki so bile prej manj privlačne za mednarodne študente. Način, kako so se spletni in hibridni načini učenja spremenili, je tako univerzam pomagal pri preusmerjanju njihove strateške osredotočenosti na načine, ki so združljivi s predlaganim okvirom.
Izvirnost/vrednost: Ta študija ponuja strateški okvir za univerzitetne administratorje, ki želijo doseči finančno vzdržnost z internacionalizacijo. Članek postavlja temelje za prihodnje empirične raziskave in pomembno prispeva k uporabi spletnih in hibridnih načinov učenja za privabljanje večjega števila mednarodnih študentov. |
|---|