Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Reimagining Internationalization in Higher Education Leveraging Crisis-Driven Strategic Opportunities
Avtorji:ID Alpenidze, Onise (Avtor)
ID Baguant, Priya (Avtor)
Datoteke:URL https://toknowpress.net/submission/index.php/ijmkl/article/download/174/121
 
.pdf RAZ_Alpenidze_Onise_0.pdf (2,19 MB)
MD5: 308F3FEC58441A0E629B1394AA1C3EC6
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Opis: Purpose: The present research examines to what extent crises, such as the recent pandemic, have opened new possibilities for higher education institutions—especially in developing countries—to attract international students. The study is intended to analyze how internationalization strategies have been readjusted under recent sectoral changes. Study design/methodology/approach: Through a literary review and an investigation into current patterns of higher education, this study will construct a conceptual framework for universities in achieving sustainable revenues through internationalization, including major educational changes triggered by the pandemic. Findings:  The research shows that while the recent challenges have been significant, they also concurrently created opportunities for institutions which were previously less appealing to international students. The way online and hybrid learning modes have shifted has thus helped the universities to rebalance their strategic focus in ways compatible with the proposed framework. Originality/value: This study provides a strategic framework for university administrators desiring to achieve financial sustainability via internationalization. The paper sets the stage for future empirical research and forms an important contribution to the use of online and hybrid learning modes toward attracting a larger international student body.
Ključne besede:internationalization in higher education, Crisis-Driven strategies
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:27.03.2025
Številčenje:Vol. 14, No. 1
PID:20.500.12556/ReVIS-12257 Novo okno
eISSN:2232-5697
DOI:https://doi.org/10.53615/2232-5697.14.43-54 Novo okno
Datum objave v ReVIS:19.09.2025
Število ogledov:208
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of management, knowledge and learning
Skrajšan naslov:IJMKL
Založnik:Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
ISSN:2232-5697
COBISS.SI-ID:261654016 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ponovna zasnova internacionalizacije v visokem šolstvu: izkoriščanje strateških priložnosti, ki jih je povzročila kriza
Opis:Namen: Ta raziskava preučuje, v kolikšni meri so krize, kot je nedavna pandemija, odprle nove možnosti za visokošolske ustanove – zlasti v državah v razvoju – za privabljanje mednarodnih študentov. Namen študije je analizirati, kako so se strategije internacionalizacije prilagodile nedavnim sektorskim spremembam. Zasnova/metodologija/pristop študije: S pregledom literature in preiskavo trenutnih vzorcev visokega šolstva bo ta študija zgradila konceptualni okvir za univerze, da bi dosegle trajnostne prihodke z internacionalizacijo, vključno z večjimi izobraževalnimi spremembami, ki jih je sprožila pandemija. Ugotovitve: Raziskava kaže, da so bili nedavni izzivi sicer pomembni, a hkrati so ustvarili tudi priložnosti za ustanove, ki so bile prej manj privlačne za mednarodne študente. Način, kako so se spletni in hibridni načini učenja spremenili, je tako univerzam pomagal pri preusmerjanju njihove strateške osredotočenosti na načine, ki so združljivi s predlaganim okvirom. Izvirnost/vrednost: Ta študija ponuja strateški okvir za univerzitetne administratorje, ki želijo doseči finančno vzdržnost z internacionalizacijo. Članek postavlja temelje za prihodnje empirične raziskave in pomembno prispeva k uporabi spletnih in hibridnih načinov učenja za privabljanje večjega števila mednarodnih študentov.


Nazaj