Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen digitalnega marketinškega komuniciranja pri nakupnih odločitvah potrošnikov kozmetičnih izdelkov : magistrska naloga
Avtorji:ID Mušić, Barbara (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Barbara_Music_-_magistrska_naloga.pdf (1,50 MB)
MD5: A412EB2278EE9FF1291588A28B0C4AF4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:digitalni marketing, potrošnik, nakupno vedenje, management znanja, kozmetični izdelek
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:B. Mušić
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:VIII, 60 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-12299 Novo okno
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:249705731 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:26.09.2025
Število ogledov:119
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj