Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pomen digitalnega oglaševanja pri sprejemanju nakupnih odločitev mladih potrošnikov : magistrska naloga
Avtorji:ID Kastelic, Matej (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Matej_Kastelic_-_magistrska_naloga.pdf (1,51 MB)
MD5: 5EC08F34D81CBA0CED72F5B63CA59C6B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:digitalno oglaševanje, mladi potrošnik, družbena omrežja, personalizacija oglasov, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:M. Kastelic
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:IX, 64 str., [5] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-12304 Novo okno
UDK:659.1:005.1(043.2)
COBISS.SI-ID:250091779 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:26.09.2025
Število ogledov:122
Število prenosov:7
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj