Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:VPLIV KOGNITIVNIH PRISTRANSKOSTI NA VEDENJE UPORABNIKOV VODENIH ŠPORTNIH STORITEV
Avtorji:ID Lisjak, Žan (Avtor)
ID Trop, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 10076$$zakljucno_delo.pdf (3,15 MB)
MD5: 6CA5C6E18257B8A1621ECC1B461FF6D5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Na vedenje uporabnikov vodenih športnih storitev pomembno vplivajo različne oblike t. i. kognitivnih pristranosti. Cilj diplomskega dela je bil raziskati vpliv kognitivnih pristranskosti na izbiro vodenih športnih storitev, analizirati trženjske pristope slovenskih ponudnikov in podati priporočila ponudnikom vodenih športnih storitev za učinkovitejše komuniciranje s potrošniki na podlagi ugotovitev. Diplomsko delo v teoretičnem delu obravnava ključne kognitivne pristranskosti in njihove vplive na vedenje potrošnikov. Empirični del vključuje analizo rezultatov anketnega vprašalnika o vplivu kognitivnih pristranskosti na potrošnike in njihovem obnašanju, primerjavo vpliva kognitivnih pristranskosti med različnimi tipi vodenih vadb in prikaz izbranih primerov trženja slovenskih ponudnikov.
Ključne besede:kognitivne pristranskosti, športne storitve, vedenje, potrošniki, odločitve, vodene storitve, šport, vedenjska ekonomija.
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12407 Novo okno
Datum objave v ReVIS:15.10.2025
Število ogledov:148
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj