Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Vpliv psiholoških cenovnih strategij na nakupne odločitve potrošnikov
Authors:ID Juvan, Jana (Author)
ID Toroš, Jani Ivan (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 8292$$zakljucno_delo.pdf (2,87 MB)
MD5: FD0A47314A0C67A8F5758A944511F275
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Magistrsko delo proučuje vpliv cenovnih strategij na nakupne odločitve potrošnikov. Cena ima ključno vlogo pri oblikovanju zaznave vrednosti izdelka, pri čemer cenovne strategije, kot so cene, ki se končajo na 99 (npr. 9,99 €), popusti in akcije, vplivajo na dojemanje ugodnosti ter povečujejo verjetnost nakupa. Raziskava se osredotoča na razumevanje, kako potrošniki dojemajo ceno v povezavi s kakovostjo izdelka, osebnimi preferencami, čustvenimi dejavniki in zunanjimi vplivi, kot so kultura, starost in finančni položaj. Namen raziskave je ugotoviti, kateri dejavniki najbolj vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov in kako lahko podjetja učinkovito uporabijo psihološke cenovne strategije za izboljšanje prodaje in povečanje zadovoljstva svojih strank. Razumevanje teh psiholoških vplivov podjetjem omogoča učinkovitejše prilagajanje cenovnih politik, kar prispeva k večji konkurenčnosti na trgu in uspešnejšemu trženju izdelkov.
Keywords:Cena, potrošniki, nakup, psihološke strategije, zaznavanje.
Year of publishing:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12409 New window
Publication date in ReVIS:15.10.2025
Views:133
Downloads:3
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back