Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vpliv psiholoških cenovnih strategij na nakupne odločitve potrošnikov
Avtorji:ID Juvan, Jana (Avtor)
ID Toroš, Jani Ivan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 8292$$zakljucno_delo.pdf (2,87 MB)
MD5: FD0A47314A0C67A8F5758A944511F275
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Magistrsko delo proučuje vpliv cenovnih strategij na nakupne odločitve potrošnikov. Cena ima ključno vlogo pri oblikovanju zaznave vrednosti izdelka, pri čemer cenovne strategije, kot so cene, ki se končajo na 99 (npr. 9,99 €), popusti in akcije, vplivajo na dojemanje ugodnosti ter povečujejo verjetnost nakupa. Raziskava se osredotoča na razumevanje, kako potrošniki dojemajo ceno v povezavi s kakovostjo izdelka, osebnimi preferencami, čustvenimi dejavniki in zunanjimi vplivi, kot so kultura, starost in finančni položaj. Namen raziskave je ugotoviti, kateri dejavniki najbolj vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov in kako lahko podjetja učinkovito uporabijo psihološke cenovne strategije za izboljšanje prodaje in povečanje zadovoljstva svojih strank. Razumevanje teh psiholoških vplivov podjetjem omogoča učinkovitejše prilagajanje cenovnih politik, kar prispeva k večji konkurenčnosti na trgu in uspešnejšemu trženju izdelkov.
Ključne besede:Cena, potrošniki, nakup, psihološke strategije, zaznavanje.
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12409 Novo okno
Datum objave v ReVIS:15.10.2025
Število ogledov:129
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj