Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:VPLIV DIGITALNEGA MARKETINGA NA RAST MALEGA PODJETJA: PRIMER TRGOVINE S SADJEM IN ZELENJAVO
Authors:ID Abazaj, Gresa (Author)
ID Vadnjal, Jaka (Mentor) More about this mentor... New window
ID Berginc, Dario (Comentor)
Files:.pdf 10178$$zakljucno_delo.pdf (434,91 KB)
MD5: D29D99F2A5F3E0B4D130E9C6E32CDDCB
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo raziskuje vpliv digitalnega marketinga na mala podjetja in proučuje, kako različni digitalni kanali, kot so spletna stran, družbena omrežja, e-novice in spletno naročanje, vplivajo na angažiranost strank, njihovo zvestobo in povečanje prodaje. Posebna pozornost je namenjena kombinaciji tradicionalnega osebnega stika, ki predstavlja konkurenčno prednost malih podjetij, s sodobnimi digitalnimi rešitvami. Rezultati raziskave kažejo, da stranke še vedno zelo cenijo kakovost izdelkov in osebni stik, vendar so hkrati pripravljene sprejeti digitalno komunikacijo in spletne storitve, kar predstavlja pomembno priložnost za izboljšanje marketinških strategij.
Keywords:Rast malih podjetij, digitalni marketing, digitalizacija, merjenje uspešnosti, vsebinski marketing.
Year of publishing:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12419 New window
Publication date in ReVIS:15.10.2025
Views:89
Downloads:1
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back