Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:VPLIV DIGITALNEGA MARKETINGA NA RAST MALEGA PODJETJA: PRIMER TRGOVINE S SADJEM IN ZELENJAVO
Avtorji:ID Abazaj, Gresa (Avtor)
ID Vadnjal, Jaka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Berginc, Dario (Komentor)
Datoteke:.pdf 10178$$zakljucno_delo.pdf (434,91 KB)
MD5: D29D99F2A5F3E0B4D130E9C6E32CDDCB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo raziskuje vpliv digitalnega marketinga na mala podjetja in proučuje, kako različni digitalni kanali, kot so spletna stran, družbena omrežja, e-novice in spletno naročanje, vplivajo na angažiranost strank, njihovo zvestobo in povečanje prodaje. Posebna pozornost je namenjena kombinaciji tradicionalnega osebnega stika, ki predstavlja konkurenčno prednost malih podjetij, s sodobnimi digitalnimi rešitvami. Rezultati raziskave kažejo, da stranke še vedno zelo cenijo kakovost izdelkov in osebni stik, vendar so hkrati pripravljene sprejeti digitalno komunikacijo in spletne storitve, kar predstavlja pomembno priložnost za izboljšanje marketinških strategij.
Ključne besede:Rast malih podjetij, digitalni marketing, digitalizacija, merjenje uspešnosti, vsebinski marketing.
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12419 Novo okno
Datum objave v ReVIS:15.10.2025
Število ogledov:91
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj