Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga trženja in zadovoljstvo potrošnikov v zasebnem Diagnostičnem centru Šentjur : magistrska naloga
Avtorji:ID Hrovat, Alen (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Alen_Hrovat_-_magistrska_naloga.pdf (1,61 MB)
MD5: B395E3E7693A15B1E547602E67E45647
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:trženje zdravstvenih storitev, zadovoljstvo potrošnikov, trženjske aktivnosti, zvestoba potrošnikov
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:A. Hrovat
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:IX, 80 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-12422 Novo okno
UDK:658.8(043.2)
COBISS.SI-ID:252824323 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:15.10.2025
Število ogledov:68
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj