Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza vedenja potrošnikov v procesu spletnega nakupovanja in pomen blagovne znamke pri odločitvi za spletni nakup : magistrska naloga
Avtorji:ID Skale, Urh (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Urh_Skale_-_magistrska_naloga.pdf (1,42 MB)
MD5: F501EA372A1743C1D4295A12FD217DC4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, spletno nakupovanje, spletne trgovine, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:U. Skale
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:VII, 62 str., [2] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-12425 Novo okno
UDK:339:077(043.2)
COBISS.SI-ID:252831491 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:15.10.2025
Število ogledov:54
Število prenosov:4
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj