Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Primerjava računanja generativnih šumov na Unity pogonu : diplomska naloga
Avtorji:ID Zupanc, Beno (Avtor)
ID Bešter Štorgel, Kenny (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_2025_Beno_Zupanc.pdf (6,71 MB)
MD5: C19ACDBEC0B607AD39765F260C865D1D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:V diplomski nalogi bo predstavljena tematika proceduralno generirane vsebine z uporabo šumov. Predstavili bomo nekaj znanih generativnih šumov, kot so Perlinov, Worley in Simpleks šum, ter postopek proceduralnega generiranja z njihovo uporabo. Opisali bomo strukturo sodobnih računalnikov, računske senčilnike ter grafični cevovod. Njihovo razumevanje nam bo omogočilo implementacijo računanja šumov na različne načine. Predstavili bomo Unity igralni pogon in grafično knjižnico Lygia, ki ju bomo uporabili za izdelavo naloge. Diplomsko nalogo bomo zaključili z analizo časovne zahtevnosti izračuna posameznih šumov glede na lokacijo (CPE ali GPE) in način njihove implementacije.
Ključne besede:proceduralno generiranje, šumi, Unity, Lygia, grafično programiranje
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:B. Zupanc
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:XV, 69 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-12444 Novo okno
UDK:004.4:004.92(043.2)
COBISS.SI-ID:253503747 Novo okno
Opomba:Na ov.: Diplomska naloga : visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje;
Datum objave v ReVIS:17.10.2025
Število ogledov:86
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:In this thesis we will present the topic of procedurally generated content using noise. We will present some well-known generative noises, such as Perlin, Worley, and Simplex noise, and the process of procedural generation using them. We will describe the structure of modern computers, compute shaders, and graphics pipelines. Their understanding will enable us to implement noise computations in various ways. We will present the Unity game engine and the Lygia graphics library which we will use for the implementation. In the end we will provide an analysis of the time complexity to calculate individual noises depending on their location (CPE or GPE) and the method of their implementation.
Ključne besede:procedural generation, noises, Unity, Lygia, graphics programming


Nazaj