Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:The role of AI in supporting dyslexic students in the language classroom
Avtorji:ID Kostadinovska-Stojchevska, Bisera (Avtor)
ID Shalevska, Elena (Avtor)
Datoteke:.pdf RAZ_Kostadinovska-Stojchevska_Bisera_2024.pdf (349,64 KB)
MD5: A39F62DA7741401C0F77DA2AD588F35D
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:UNM - Univerza v Novem mestu
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 93-102
Številčenje:Letn. 39, [št.] 3/4
PID:20.500.12556/ReVIS-12656 Novo okno
UDK:616.89-008.434.5:004.89
ISSN pri članku:0353-1392
COBISS.SI-ID:220263427 Novo okno
DOI:10.55707/ds-po.v39i3-4.149 Novo okno
Datum objave v ReVIS:11.12.2025
Število ogledov:85
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Pedagoška obzorja : časopis za didaktiko in metodiko
Skrajšan naslov:Pedagoš. obz.
Založnik:Pedagoška obzorja, Pedagoška fakulteta
ISSN:0353-1392
COBISS.SI-ID:1142020 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga umetne inteligence pri podpori učencem z disleksijo, ki se učijo tujega jezika


Nazaj