Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Emil Frey v Sloveniji : magistrska naloga
Avtorji:ID Krajšek, Urh (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Urh_Krajsek_-_magistrska_naloga.pdf (1,63 MB)
MD5: FA939428E4837F59926F23AAED3DFC11
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:potrošnik, tržno komuniciranje, blagovna znamka, prepoznavnost, management znanja
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:U. Krajšek
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:VIII, 59 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-12718 Novo okno
UDK:659.126:005(043.2)
COBISS.SI-ID:260270083 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:12.12.2025
Število ogledov:68
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj