Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur : magistrska naloga
Avtorji:ID Prah, Ingrid (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Prah_Ingrid_i2016.pdf (1,03 MB)
MD5: 915F23AF641F2330D7864949C336DB0B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:blagovna znamka, prepoznavnost, oglaševanje, management znanja, Nivedur
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:[I. Prah]
Leto izida:2016
Leto izvedbe:2016
Št. strani:VIII, 62 str., [6] str. uvezanih pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-1547 Novo okno
UDK:339.138(043.2)
COBISS.SI-ID:14984097 Novo okno
Opomba:Mag. naloga študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:05.06.2017
Število ogledov:5236
Število prenosov:212
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj