Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Analiza učeče se organizacije po modelu Future-O(R) v podjetju Topol armature, d. o. o.
Authors:ID Grošelj, Luka Marko (Author)
ID Peršič, Marko (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 207$$diploma_luka_marko_groselj_27062017_koncna_verzija_.pdf (1,86 MB)
MD5: 37FDD0D62622433EDCF6A0D91BE00E6F
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo se ukvarja s preučevanjem učeče se organizacije in v tem okviru holističnim modelom FUTURE-O®. Slednji kot molekularna oblika nastajanja učeče se organizacije predstavlja sodoben način preučevanja razvoja organizacije kot sistema elementov in procesov, ki delujejo v hitro spreminjajočem se okolju. Cilj diplomskega dela je analizirati elemente učeče se organizacije po modelu FUTURE-O® na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o., majhnega visokotehnološkega podjetja, katerega poslanstvo je nuditi optimalne rešitve v industrijski energetiki. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu na podlagi strokovnih in znanstvenih sekundarnih virov opredelim učečo se organizacijo in elemente modela FUTURE-O®. V empiričnem delu s kvalitativnima metodama, tj. delno strukturiranim intervjujem z direktorjem in neprikritim opazovanjem, analiziram učečo se organizacijo na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o. Ugotavljam, da so v preučevanem podjetju prisotni: sproščena klima, povezano delovanje tima, opolnomočenje, odprtost pri informiranju, hiter prenos potrebnih informacij in izkustveno učenje brez pretirane formalizacije pridobljenega znanja, njegovega hranjenja in prenašanja. Podjetje v odločitvenem in izvedbenem procesu upošteva notranje in zunanje okolje ter hitro prilagajanje novim okoliščinam. Zaradi majhnosti podjetja večina vidikov učeče se organizacije (še) ni formaliziranih in strukturiranih. Pričujoče delo vsebuje tudi več omejitev, ki so časovne, metodološke in generalizacijske narave. Na drugi strani razširja obstoječe znanje in izpostavlja pomen učeče se organizacije v sodobnem poslovnem okolju.
Keywords:učeča se organizacija, holistični model FUTURE-O®, organizacijsko učenje, znanje
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. M. Grošelj]
Year of publishing:2017
PID:20.500.12556/ReVIS-1565 New window
COBISS.SI-ID:513623938 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:10.08.2017
Views:3851
Downloads:148
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back