Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Analiza učeče se organizacije po modelu Future-O(R) v podjetju Topol armature, d. o. o.
Avtorji:ID Grošelj, Luka Marko (Avtor)
ID Peršič, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf 207$$diploma_luka_marko_groselj_27062017_koncna_verzija_.pdf (1,86 MB)
MD5: 37FDD0D62622433EDCF6A0D91BE00E6F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:GeaCol - Gea College
Opis:Diplomsko delo se ukvarja s preučevanjem učeče se organizacije in v tem okviru holističnim modelom FUTURE-O®. Slednji kot molekularna oblika nastajanja učeče se organizacije predstavlja sodoben način preučevanja razvoja organizacije kot sistema elementov in procesov, ki delujejo v hitro spreminjajočem se okolju. Cilj diplomskega dela je analizirati elemente učeče se organizacije po modelu FUTURE-O® na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o., majhnega visokotehnološkega podjetja, katerega poslanstvo je nuditi optimalne rešitve v industrijski energetiki. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu na podlagi strokovnih in znanstvenih sekundarnih virov opredelim učečo se organizacijo in elemente modela FUTURE-O®. V empiričnem delu s kvalitativnima metodama, tj. delno strukturiranim intervjujem z direktorjem in neprikritim opazovanjem, analiziram učečo se organizacijo na primeru podjetja Topol Armature, d. o. o. Ugotavljam, da so v preučevanem podjetju prisotni: sproščena klima, povezano delovanje tima, opolnomočenje, odprtost pri informiranju, hiter prenos potrebnih informacij in izkustveno učenje brez pretirane formalizacije pridobljenega znanja, njegovega hranjenja in prenašanja. Podjetje v odločitvenem in izvedbenem procesu upošteva notranje in zunanje okolje ter hitro prilagajanje novim okoliščinam. Zaradi majhnosti podjetja večina vidikov učeče se organizacije (še) ni formaliziranih in strukturiranih. Pričujoče delo vsebuje tudi več omejitev, ki so časovne, metodološke in generalizacijske narave. Na drugi strani razširja obstoječe znanje in izpostavlja pomen učeče se organizacije v sodobnem poslovnem okolju.
Ključne besede:učeča se organizacija, holistični model FUTURE-O®, organizacijsko učenje, znanje
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. M. Grošelj]
Leto izida:2017
PID:20.500.12556/ReVIS-1565 Novo okno
UDK:005(043.3)
COBISS.SI-ID:513623938 Novo okno
Datum objave v ReVIS:10.08.2017
Število ogledov:3849
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj