Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Razširitev poslovnega načrta Toronto Business Academy z vpeljavo ambasadorjev blagovne znamke
Authors:ID Dobnikar, Juš (Author)
ID Letonja, Marina (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 214$$jus_dobnikar_-_diplomsko_delo_zakljuc_na_verzija.pdf (1,18 MB)
MD5: 670E17D30D61183D1C57F64F051C52E5
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Predmet diplomskega dela je razširitev poslovnega načrta 3-tedenske poletne šole Toronto Business Academy (v nadaljevanju TBA) z uvedbo strategije ambasadorjev blagovne znamke. TBA je projekt, ki pod sloganom »Učenje skozi prakso« združuje teoretično znanje s praktičnim ter v visoko konkurenčnem poslovnem okolju, tj. v Torontu v Kanadi, udeležencem omogoča neprecenljivo izkušnjo, ki je lahko pomembna prednost pri iskanju zaposlitve in začetku kariere. Izobraževalne vsebine so v programu združene v okviru predmeta Kultura mednarodnega poslovanja, ki je sestavljen iz petih modulov, ki zajemajo glavna področja poslovanja s kanadske in globalne perspektive: Globalno podjetništvo, Inovacije, Poslovno komuniciranje, Prodaja in marketing ter Globalne finance (tvegani kapital). Ker se je program izkazal kot zelo uspešen, ga bomo začeli širiti, in sicer najprej z vpeljavo strategije ambasadorjev blagovne znamke. Ambasadorji imajo promocijsko in rekrutacijsko vlogo, sama vpeljava strategije pa temelji na zasledovanju naslednjih ciljev: izbor primernih kandidatov za vlogo ambasadorja, načrtovanje njihovih promocijskih aktivnosti in spremljanje delovanja, na podlagi tega pridobivanje udeležencev za program iz različnih kulturnih okolij in z različnim predznanjem ter ustvarjanje prepoznavnosti in pozitivne podobe TBA v javnosti. Dolgoročna vizija TBA je postavitev sorodnega programa drugje po svetu, pri realizaciji te vizije pa bodo z nadaljnjim razvojem strategije vlogo igrali tudi ambasadorji blagovne znamke.
Keywords:Toronto Business Academy, poletna šola, mednarodno poslovanje, ambasadorji blagovne znamke
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[J. Dobnikar]
Year of publishing:2017
Number of pages:41 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-1618 New window
COBISS.SI-ID:513636994 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:23.08.2017
Views:3844
Downloads:143
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back